Chora | Czas na zmiany


Witajcie. Mnie znowu dopadła choroba. Znowu bo miesiąc temu też leżałam w łóżku, ale wtedy było o niebo lepiej niż jest teraz. Nawet słowa z nikim zamienić nie mogę ponieważ moje gardło odmawia mi posłuszeństwa. Z powodu tej mojej choroby zdjęć jak na razie nie będzie bo na dwór nie mam zamiaru wychodzić. Już powoli zaczęłam odliczać dni do mojego wyjazdu do Polski. OoO doczekać się już nie mogę. Jeszcze trochę i po całym roku ciemnych włosów będę blondynką. Od zawsze byłam blondynką, ale przed maturą będąc w bursie stwierdziłam z Dosią, że muszę się zmienić i tak poleciałam po farbę i moje włosy stały się czarne jak węgiel i pomogły mi maturę zdać :D. Potem był karmelowy, blond, potem ciemny blond, brąz a teraz brąz z rozjaśnionymi końcówkami. Nadszedł czas na zmiany a ja zmiany uwielbiam. Teraz kładę się spać. Obiecuję, że jak lepiej się poczuje to coś dla Was przygotuje. Enjoy!

Jeżeli macie do mnie pytania zapraszam TUTAJ !!!

58 comments:

  1. wracaj do zdrowia:)
    i zaszalej z włoskami:)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. wracaj do zdrowia :) a ja już nie mogę się doczekać tego blondu :) super wyglądasz na tym pierwszym zdjęciu ! :) zdrówka !

    ReplyDelete
  3. wracaj do zdrowia i ładnie wyglądasz w związanych włoskach :)

    Całuję Tina :*

    ReplyDelete
  4. Ale masz śliczny sweterek :) wracaj do zdrowia ! :)

    ReplyDelete
  5. ale śliczny sweterek!
    O, to zdrowiej i czekamy na nowy look:D

    ReplyDelete
  6. zdrowiaj! :) ale sweterek to masz fajny :))

    ReplyDelete
  7. Ojej, ja też choruje.. życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;*

    ReplyDelete
  8. sweterek piękny, taki print idealnie pasuje na jesień/zimę:) pasuje do gorącej czekolady przy kominku :)

    ReplyDelete
  9. Fajny sweterek i zdrówka życzę ;)

    ReplyDelete
  10. ja jutro do Polski na kilka dni! :D pozdrawiam, kuruj się!

    ReplyDelete
  11. tak właśnie działają przesilenia jesienne :) chociaż nie wiem jak tam u Ciebie z pogoda, trzymaj się! Zdrowia :)

    ReplyDelete
  12. tak, ja też zachwycam się tym przeuroczym sweterkiem :)

    ReplyDelete
  13. zmiany są dobre! :) też niedawno postawiłam na coś nowego w wyglądzie :)

    ReplyDelete
  14. dziękuję za te miłe słowa, ale muszę Ci powiedzieć, że Ty również! :)
    i masz śliczny sweterek.
    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  15. Sweterek wygląda ślicznie i na pewno jest mega cieplusi:)

    + obserwuję:)

    kiss

    ReplyDelete
  16. a widzisz, trochę podobne jesteśmy :)

    ReplyDelete
  17. Jak choróbsko bierze, to nie ma innej rady, wygrzewać się trzeba z gorącą herbatą w łapce;)
    ładny sweterek, baardzo! dziękuję za odwiedzinki, szybkiego powrotu do zdrowia!:)

    ReplyDelete
  18. Cześć:) Ze względów, że wiele w moim życiu się wydarzyło musiałam starego bloga opuścić.
    Zapraszam Cię serdecznie na mojego nowego bloga. Mam nadzieję, że będzie Ci sie dobrze go czytało: http://melanijaa.blogspot.com/

    Pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  19. świetny sweter! Szukam takiego ;)

    ReplyDelete
  20. takie sweterki kojarza mi sie ze swiateczna atmosfera,ah juz niedlugo ;p super!

    ReplyDelete
  21. Śliczny sweterek :) Niesety teraz jest taki sezon na choroby :(

    ReplyDelete
  22. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's!! :)
    Kisses from VV!!

    ReplyDelete
  23. zdrowiej ;) też się ukrywałam przed chorobą, a tutaj proszę - katar... na szczęście mam to już za sobą ;) pooozdrawiam! =)

    ReplyDelete
  24. eh, wszyscy chorzy.. zdrówka :) świetne fotki

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. ta pogoda to robi, ze wszyscy chorujemy...bardzo dobrze to znam xD
    zdrówka;)

    ReplyDelete
  26. Such a cute sweater :)

    xx
    http://www.eugenemarseille.com/

    ReplyDelete
  27. slicznie wygladasz ;) bardzo mi sie podoba ;)

    ReplyDelete
  28. fajnie wygladasz w takim sweterku :) ja nie wiem jakbym wyglądała ale mam strasznie dziecinną twarz i boję się że by to mnie jeszcze bardziej wiesz:P zdrowiej :)

    ReplyDelete
  29. fajny sweterek;) czekam na metamorfoze włosów:)

    ReplyDelete
  30. sweterek idealny na chłodne dni, żeby posiedzieć w fotelu z kubkiem kakao. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, choroba to nic przyjemnego. W stosunku do zmian jestem ostrożna, gratuluję Tobie impulsywnego, odważnego podejścia. Blondynki rulez! :D

    ReplyDelete
  31. Rewelacyjny jest ten sweterek ; )

    ZAPRASZAM na konkurs ( zgłosiło się mało osób, dlatego są duże szanse na wygraną )

    ReplyDelete
  32. great post!!! i follow you now
    i would love to follow me back because love your blog ;)
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. ładnie Ci w czarnych włosach:) Poza tym masz extra sweterek.

    ReplyDelete

Osoby anonimowe proszę o podpisanie się. Dziękuję Wam bardzo za opinie.

26 27