Nowości

Dzisiaj małe nowości. Większość produktów ze sklepu YVES_ROCHER. Jest to sklep internetowy gdzie znajdziecie francuskie kosmetyki naturalne, roślinne i ekologiczne. Ja uwielbiam wszystkie produkty, wszystko pięknie pachnie, nie czuć żadnej chemii, wszystko naturalne. Uwielbiam ich kosmetyki i jak najbardziej polecam Wam ten sklep. Może akurat coś Wam się spodoba. Dzisiaj niestety od samego rana pada i jest strasznie ciemno co mnie dobija. Miałam w planach spacer i zdjęcia, ale nic z tego nie będzie.
Życzę Wam dobrego poniedziałku :)
 
Woda toaletowa malina z upraw bio TU ;) 
Krem do rąk oliwa z oliwek TU ;)
Krem regenerujący z nagietka TU ;)
Żele pod prysznic z upraw bio TU ;)
Żel pod prysznic, kapsułki do kąpieli TU ;)
Mleczny puder do kąpieli Rossmann
Krem i masło do ciała Rossmann

35 comments:

  1. mleczny puder bym przygarnela chetnie :)

    ReplyDelete
  2. Też uwielbiam tą firmę. Co do zapachu to prawda :)
    swietne maja kosmetyki.

    A.

    ReplyDelete
  3. Nie słyszałam o tym sklepie ale widze fajne rzeczy wiec moze zrobie jakies prezenty na swieta bo maja fajne promocje swiateczne.
    Dziekuje, że o tym napisałaś.

    ReplyDelete
  4. Ja dostałam ostatnio na tyle produktów do ciała, że starczy mi jeszcze na następne trzy miesiące! Gdy skończą mi się może zamówię z tej strony :)

    ReplyDelete
  5. uwielbiam to masło kakaowe;)

    ReplyDelete
  6. ten puder do kąpieli ciekawie wygląda

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam kosmetyki Yves Rocher! Ich zapachy wprowadzają mnie w anieli nastrój:)

    ReplyDelete
  8. żele z yves rocher strasznie wysuszają mi skórę ;/ natomiast ziajkę i te kultowe masła kocham ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uu to nie za fajnie. Jak dla mnie są rewelacyjne <3

      Delete
  9. Jak to wszystko musi cudnie pachnieć!

    ReplyDelete
  10. I really like this <3


    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    ReplyDelete
  11. kakaowe masło do ciała jest genialne *.*

    ReplyDelete
  12. Nawet nie wiesz, jak wielką przyjemność sprawia mi to, że ktoś mnie docenia <3. Chodzi mi o załączenie mojego bloga do zakładki 'czytam' w pasku bocznym, od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy. Ja oczywiście też czytam Twojego bloga, nie posiadam czegoś takiego, ale pomyślę nad stworzeniem bo to naprawdę ciekawy pomysł :D. Co do Twoich kosmetyków to najbardziej ciekawi mnie maslo kakaowe :D.

    ReplyDelete
  13. Zapraszam na swój blog,a na nim między innymi? (szukaj w starszych postach!!!):bardzo dużo zdjęć z GWIAZDAMI,relacje z premier filmowych,na których byłam i brałam w nich udział,relacja z wizyty w studio telewizji DD TVN,outfity,relacja z premiery płyty MADONNY i dużo czystego lifestyle'u :) OBSERWUJ-uruchomiłam niedawno taką opcję! pozdrawiam,Klaudia :)

    ReplyDelete
  14. Wszystko co uwielbiam w jednym poście- love it <3

    Na pewno jeszcze tu zajrzę-dodaję do obserwowanych :))

    ReplyDelete
  15. kupuję już kosmetyki yves 3 rok i nadal mi się nie udało. tracę nadzieję że się przekonam do nich

    ReplyDelete
  16. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)
    Fajny nagłówke :)

    ReplyDelete
  17. uwielbiam wszystko co jest na zdjeciach

    ReplyDelete
  18. Lubie produkty z YVES ROCHER, mają rewelacyjne zapachy :)

    ReplyDelete
  19. O jakie te kosmetyki są świetne ♥ YVES ROCHER jest genialny - zgadzam się ♥

    ReplyDelete
  20. Też lubię kosmeyki z YR, zastanawiałam się właśnie ostatnio nad tym kremem bo był w promocji i nie wziełam... może się jeszcze wrócę;)

    P.S Obserwuję,zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  21. masła kakaowego uzywam juz od dawna i je uwielbiam ;)

    ReplyDelete
  22. Amazing post!! :)
    Would you like to follow each other? :)

    http://www.facebook.com/estilohedonico
    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    ReplyDelete
  23. Mało kakaowe ma cudowny zapach <3

    ReplyDelete
  24. Dużo kosmetyków pielęgnacyjnych. Ja używam tylko 2 kremów nivea na noc i czasem balsamu do ciała (głównie po goleniu nóg).

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam czekoladowe kosmetyki!

    ReplyDelete
  26. zestaw super ! bardzo mi się podobają te spodnie :)

    ReplyDelete

Osoby anonimowe proszę o podpisanie się. Dziękuję Wam bardzo za opinie.

26 27