Halloween (inspiracje)


 Dzisiaj ostatni dzień października. Jeny jak ten czas szybko leci..masakra. Jeszcze chwila i koniec roku ;o Jutro wybieram się na zdjęcia więc będę miała Wam co pokazać. Dzisiaj trochę inspiracji i piosenka która siedzi mi cały czas w głowie. A jak Wy spędzacie dzisiejszy dzień? Ja za 2h idę do pracy więc nic ciekawego nie będzie się działo. Odwiedziłam dziś trochę blogów i muszę Wam napisałam, że mieliście wspaniałe pomysły na przebrania :) Wszystko mi się jak najbardziej podobało. Ja osobiście nigdy się jeszcze nie przebierałam. Nigdy tego nie lubiłam..ale kto wie. Może kiedyś. Co do mojego palenia..nie pale dopiero 3 dni a czuje jakby to już trwało wieczność haha. Ale dam radę :) Jest ciężko kiedy zdejmuję plaster, ale  znajduję sobie zajęcie i jest ok :) Enjoy !

Jeżeli macie do mnie pytania zapraszam TUTAJ !!!


Brązowo mi ;)


Zdecydowanie ten weekend był bardzo leniwy. W sobote jeszcze gdzieś wyszłam, ale już niedziele całą spędziłam w łóżku. Czasem takie lenistwo się przydaje ;) W piątek był śnieg dzisiaj niestety już go nie ma. No i możemy stwierdzić, że zima już nas przywitała. Zdjęcia robione podczas sobotniego spaceru. Świeciło słońce więc było cieplutko. A muszę Wam się pochwalić bo rzucam palenie. Odebrałam paczkę z apteki z plastrami, gumami do żucia i inhalatorem i zaczynamy 3-miesięczną kurację :) Mam nadzieję, że się uda. Najważniejsze, aby mieć motywacje a ja ją właśnie mam. Więc trzymajcie za mnie kciuki. Enjoy!

Jeżeli macie do mnie pytania zapraszam TUTAJ !!!

Coś mi w głowie siedzi..


Macie czasem tak, że zastanawiacie się co chcecie robić w swoim życiu? Mnie właśnie wczoraj dopadły takie myśli i z głowy nie chcą mi wyjść. Mam pracę, ale czy jestem z niej zadowolona? Nie. Nie to chciałabym robić w życiu. W głowie pojawia się nowe pytanie: a co byś chciała w życiu robić? Kurde nie wiem. Mam wiele zainteresowań, pomysłów na swoje życie, ale nie wiem czego mam się w tym momencie złapać. Wyjechałam po to, aby było mi lepiej. Ale czy jest ?! Ciężkie pytanie. Jestem szczęśliwa w miłości nie ukrywam meega szczęśliwa, nikt mi niczego nie zakazuje wręcz przeciwnie mój facet zachęca mnie do robienia różnych rzeczy jakie lubie, a ja? Ja mam totalny mętlik w głowie. Coraz częściej łapie jakiegoś doła po którym w ogóle nic mi się robić nie chcę. Kolejna sprawa która siedzi mi w głowie to przyjaźń/bliskie znajomości. Wierzę w przyjaźń i mam prawdziwych przyjaciół, ale dziwi mnie trochę fakt, że po moim wyjeździe niektóre osoby przestały się do mnie odzywać. Tzn odezwą się kiedy pierwsza ja napiszę, ale ja już nie napiszę. Prosić się kogoś o znajomość nie będę. Jest to po prostu przykre kiedy spędzało się z tą osobą całe dnie a teraz nawet nie potrafi sama się odezwać Przyjaciółmi okazali się Ci którzy byli zawsze od wielu lat, są i wiem na pewno, że zawsze będą na dobre i na złe. Wydaje mi się, że mam jakiś taki zły czas w swoim życiu, ale mam nadzieję, że on minie i wszystko wróci do normy. Dzisiaj zasypię Was zdjęciami z wczorajszego spaceru. Tutaj jesień nie jest tak bardzo kolorowa jak w Polsce, ale też jest ładnie. Enjoy!
Jeżeli macie do mnie pytania zapraszam TUTAJ !!!

Chora | Czas na zmiany


Witajcie. Mnie znowu dopadła choroba. Znowu bo miesiąc temu też leżałam w łóżku, ale wtedy było o niebo lepiej niż jest teraz. Nawet słowa z nikim zamienić nie mogę ponieważ moje gardło odmawia mi posłuszeństwa. Z powodu tej mojej choroby zdjęć jak na razie nie będzie bo na dwór nie mam zamiaru wychodzić. Już powoli zaczęłam odliczać dni do mojego wyjazdu do Polski. OoO doczekać się już nie mogę. Jeszcze trochę i po całym roku ciemnych włosów będę blondynką. Od zawsze byłam blondynką, ale przed maturą będąc w bursie stwierdziłam z Dosią, że muszę się zmienić i tak poleciałam po farbę i moje włosy stały się czarne jak węgiel i pomogły mi maturę zdać :D. Potem był karmelowy, blond, potem ciemny blond, brąz a teraz brąz z rozjaśnionymi końcówkami. Nadszedł czas na zmiany a ja zmiany uwielbiam. Teraz kładę się spać. Obiecuję, że jak lepiej się poczuje to coś dla Was przygotuje. Enjoy!

Jeżeli macie do mnie pytania zapraszam TUTAJ !!!

Życie w Szkocji

Jak dobrze wiecie nie mieszkam w Polsce tylko w Szkocji dokładnie w Aberdeen. Życie jest tu na pewno inne niż w Pl. Ostatnio zostałam poproszona o przybliżenie życia tutaj więc stwierdziłam, że zrobię post na ten temat. Stosunek wobec obcokrajowców? Traktują innych jak swoich chociaż dużo się w Aberdeen dzieje i to czasem za sprawą Polaków więc się na nas dużo mówi, ale ogólnie są bardzo przyjaźni i mili. Na ulicy każdy ze sobą się wita co dla mnie na początku było wielkim szokiem, ale to jest kwestia przyzwyczajenia. Mi się to bardzo podoba dla innych jest to śmieszne. Rozrywka: oj jest o wiele większa niż w Polsce. Dużo więcej się tu pije i dla nikogo nie jest to nic dziwnego. W sklepach kupuje się alkohol jedynie o wyznaczonych godzinach od 9-22. Bary, dyskoteki (nie chodzę) ale są na każdym rogu :D Ludzie: jeżeli chodzi o młodzież. Hmm mogę opisać tylko ludzi z osiedla na którym mieszkam. Nastolatki 12,13,14 lat wyglądające jak 20latki, zaczepiające chłopaków, pokazujące du** :D Byłam ostatnio świadkiem bo akurat podlewałam kwiaty na parapecie. Ona uderzyła jego on nią rzucił o ziemie ona wstała i poszła. Tak w skrócie dla mnie to jest bardzo dziwne, ale jak wracam przez miasto z bilarda i widzę jak przed barami stoi dziewczyna i bije chłopaka nie wiem czemu, ale śmiać mi się chce. Dużo tego widziałam więc dużo bym mogła tu napisać. Kasa: przeliczając na Pl bardzo dużo się tu zarabia. Wypłaty są co tydzień, ale tak jak w Pl życie codzienne nie ukrywajmy jest drogie. Jeżeli chodzi o ceny ciuchów można iść do primarka i kupować tanio na prawdę i fajne rzeczy, ale jeżeli chce się coś kupić lepszego gatunku to trzeba liczyć 30 f Ubiór: w piżamach chodzą do sklepu :) Różnie się tu ludzie ubierają. Dziewczyny chodzą pół nago w zime, ale na to nikt uwagi nie zwraca. Zresztą nie patrzą na to jak ktoś jest ubrany. Chodzą ubrani jak chcą, niektórzy jak menele a inni jak gwiazdy. Można sobie popatrzeć bo jest bardzo kolorowo. Zwiedzanie: jest dużo bardzo ładnych miejsc co możecie zobaczyć na zdjęciach. Ja już trochę tu zobaczyłam i jestem zachwycona. Uwielbiam malutkie miejscowości, Szkoci chodzą w kiltach w krate a ja uwielbiam na nich patrzeć. Pogoda: Szkocja słynie z deszczu i tak tu jest. Latem pogoda dopisuje ale najbardziej nie mogłam się przyzwyczaić do tego że jak się kładłam się spać po 23 świeciło słońce a budziłam się przez słońce po 3. Minusem są tu okropne wiatry których nienawidzę.

Ja tak to wszystko odbieram. Na pewno ktoś inny napisał by coś inaczej, ale każdy wszystko odbiera inaczej. Jeżeli coś jeszcze chcecie wiedzieć to możecie pytać.



Więcej zdjęć znajdziecie TUTAJ !!
Zapraszam konkurs TUTAJ !!!!
  Jeżeli macie do mnie pytania zapraszam TUTAJ !!!

Chłodne wieczory

Lubię wieczory. Niekoniecznie te zimne. Byłam już na zakupach więc pomyślałam o tych zimnych wieczorach i kupiłam sobie ciepłe, grube skarpety i termofor, który zawsze musi być przy mnie bo jestem wielkim zmarźlakiem. A że wielkimi krokami zbliża się zima musiałam go kupić. Kubek dostałam w prezencie i się w nim zakochałam. Szlafrok milutki w dotyku i mega ciepły też dostałam w prezencie. Za wszystkie bardzo dziękuję <3 Odnośnie konkursu: tak mieszkam w Szkocji, ale to nie jest konkurs tylko dla osób które mieszkają w Uk tylko dla wszystkich. Jeżeli chodzi o koszt nie jest to już mój problem tylko osoby która chciała zorganizować u mnie na blogu ten konkurs.

Zapraszam konkurs TUTAJ !!!!
  Jeżeli macie do mnie pytania zapraszam TUTAJ !!!

Kolorowo od Madzi :)

Nie wiem jak u Was, ale u mnie dzisiaj pogoda była cudowna :) Nie ma upału bo już nie ta pora, ale ciepło jest. Wieczorami już niestety temperatura spada bo tylko 2 stopnie więc musiałam kupić sobie cieplejsze rzeczy które pokażę w następnym poście. Byłam dwa dni na zakupach i szczerze miałam już dosyć. Więcej ciuchów (od butów-po kurtke) kupiłam swojemu facetowi, ale to taki mały szczegół. Wieczorem się wyrównało bo dostałam od niego pare prezentów z których jestem zachwycona. :*:* Doszła do mnie ostatnio paczka od Madzi z koszulą i z sukienką, którą postanowiłam dziś założyć. Urzekła mnie kolorami i zakończeniami koronką :)  Teraz jecę grać w pesa. Tak dokładnie gram sobie w piłke z chłopakami :D Do następnego :) Enjoy!

Zapraszam na konkurs TUTAJ !!!!
Jeżeli macie do mnie pytania zapraszam TUTAJ !!!

26 27