Peace and quiet.

Trochę odpoczynku w ten weekend i wracam z naładowanymi bateriami. Szkockie wiatry mnie dobijają, ale mimo to nie siedzę cały czas w domu. No tak, ale tu lato się już skończyło więc o sukienkach i ogrodniczkach które do mnie przyszły mogę jedynie pomarzyć. Będą na następny rok..no chyba, że pogoda nas zaskoczy z czego bardzo bym się cieszyła. Dni stają się coraz krótsze, wychodzę do pracy ciemno, wracam z pracy ciemno. Dziwne uczucie - nie lubię tego. Zdecydowanie kocham lato, uwielbiam upały, nie znoszę zimna. Jestem meega zmarźlakiem i muszę już zacząć oglądać się za ciepłymi papciami i grubymi swetrami. Z drugiej jednak strony lubię usiąść w zimowy wieczór przed telewizorem w ciepłych papciach, owinięta kocem z kubkiem ciepłej czekolady. Chyba jestem taką osobą która w każdej porze roku dostrzega jakieś plusy. I chyba tak powinno być. Większość wolnego czasu w ten weekend spędziłam na rozmowach z rodzicami i przyjaciółmi i na spacerach nad morzem. Przez to, że pracuję całymi dniami nie mam czasu na rozmowy z bliskimi mi osobami dlatego nadrabiam to w weekendy. Buziaki !
bluzka-TUTAJ !!! | buty-bershka | kolczyki-TUTAJ !!! |

73 comments:

  1. u nas w Polsce jeszcze są upały,ale za to dni są krótsze ! ale cieszmy się każdym dniem nie patrząc na pogodę! :)

    ReplyDelete
  2. Całość wygląda idealnie, piękne paznokcie! ;)

    ReplyDelete
  3. Wygladasz jak pięknie i świezo!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się, to najwłaściwsze określenie :) Bardzo ładna bluzeczka i oczywiście paznokcie. Wszystko w kolorach ziemi, zdecydowanie w moim stylu :)

      Delete
  4. wyglądasz świetnie:) fajny zestaw.

    ReplyDelete
  5. Piękne butki idealnie pasują do tego zestawu ! noo i uwielbiam Cię w rozpuszczonych włosach ! :* pozdrawiam ! :*
    - Kasia J. :)

    ReplyDelete
  6. sliczna bluzka :) o jakie wysokie buty i cudowne <3

    Buziaki i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    wiolka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Love your nails!!!!
    Kisses

    http://asstyleanddesign.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetnie wyglądasz na obcasach!. Śliczna bluzka :)
    Mogłoby być jeszcze ciepło przez cały wrzesień, również jestem zmarzluchem i nienawidzę zimna.

    ReplyDelete
  9. Ale promieniejesz! Pięknie wyglądasz ;) Butki są cudowne! <3

    ReplyDelete
  10. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno będę wpadać wcześniej ;)
    Jeśli chciałabyś również odwiedzić mojego bloga to zapraszam na www.ilonastejbach.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ladna bluzeczka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  12. Też w każdej porze roku dostrzegam jakieś plusy, bo każda ma w sobie coś wyjątkowego :3
    Świetna bluzka i torba :)

    ReplyDelete
  13. Piękne pazurki! :)
    Koszulka ma genialny print!

    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  14. ślicznie wyglądasz;) u nas jeszcze upały;)

    ReplyDelete
  15. częściej rozpuszczaj włosy ;) wyglądasz pięknie ;)

    ReplyDelete
  16. a o której robi się u Ciebie ciemno? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz np jest jeszcze jasno :) tak 22 juz ciemno bedzie. Latem to w piękne dni o 24 jest jeszcze jasno ;)

      Delete
  17. genijalna bluzeczka i piękne paznokcie;)

    ReplyDelete
  18. slicznie paznokcie *_*
    zapraszam do siebie na nowego posta :*

    ReplyDelete
  19. Też nienawidzę zimna,chcę wiecznego lata ;)

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. śliczne są te Twoje kwiatki :)) na sam koniec lata, to chce mi się płakać :/

    ReplyDelete
  21. Pięknie! Podobają mi się pazurki :)

    ReplyDelete
  22. e tam, to nie narzekaj :). U nas już między 20 a 21 się ciemno robi :)

    ReplyDelete
  23. świetnie wyglądasz:)
    dobrze że weekend się udał

    ReplyDelete
  24. I love your style
    Your blog is amazing
    I am following you now

    Please visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  25. wspaniale wygladasz Kochana!:) lubie taki kolor spodni:)

    ReplyDelete
  26. fajnie , bez zbędnego szaleństwa , strój elegancki ,wszystko pasuje .. i te paznokcie ! rewelacyjne

    ReplyDelete
  27. Świetne buty! I oby częściej taki uśmiech pojawiał się na Twojej twarzy:)
    Buziaki Kochana, mishamel.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. bardzo dziękuję za odwiedziny :*
    piękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  29. śliczna bluzka :) też mam podobnie z zimą, nie ma to jak usiąść pod kocykiem :D
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  30. Świetne buty i manicure <3

    ReplyDelete
  31. bardzo ładna kobieca stylizacja :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  32. masz racje kochana, czasem przydałoby się żeby doba trwała dłużej, bo ja też narzekam na brak wolnego czasu... świetna stylizacja, bluzka jest meega pozytywna! piękne paznokcie;)

    ReplyDelete
  33. Ja tez jestem totalnym zmarzluchem. :))
    Ślicznie wyglądasz! Buty i paznokietki cu-do! :))

    ReplyDelete
  34. Fajna stylizacja ;) obserwuję i zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  35. Ślicznie wyglądasz ! ...boskie pazurki <3

    ReplyDelete
  36. Koszulka rewelacyjnie współgra z bezowymi spodaniami!

    Super set!!!


    Pozdrawiam serdecznie

    www.esterlifestyle.com

    Xoxoxo

    ReplyDelete
  37. świetny zestaw! utrzymany w pięknych kolorach :)

    ReplyDelete
  38. KOchana świetna stylizacja, bluzeczka bardzo mi się podoba...ale pazurki to dopiero cudne! ps. u nas teżjuż po lecie..od tygodnia pogoda iście jesienna ;) pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  39. bardzo ładnie wyglądasz ;))

    ReplyDelete
  40. ojej ojej, ale urocza bluzka, no cudowna <3
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  41. pięknie wyglądasz!:)
    pogoda robi się coraz bardziej jesienna ;/

    ReplyDelete
  42. Fajna notka, bardzo podoba mi sie jak piszesz :)
    Moze wzajemna obserwacja? :D

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Buty i torebka! Oszalałam z zachwytu :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    www.meduzencja.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Pięknie Ci w tym kolorku i długości, chociaż dla mnie zawsze będziesz Czarnulką;P
    Buziaki, mishamel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem wiem domyślam się :P dziękuję :*

      Delete
  45. Śliczna bluzka i przecudowne paznokcie! :)
    Kiss ;*

    ReplyDelete
  46. Świetnie wszystko połączyłaś ;)

    ReplyDelete
  47. Przepiękne kolczyki i nieziemskie szpilki ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. co tu zaglądam, to masz lepsze zdjęcia:D

    ReplyDelete
  49. Jak zawsze pięknie wyglądasz.
    Takie kolory oraz fasony idealnie podkreślają Twoją urodę.

    Wyglądasz promiennie i bardzo kobieco <3

    Buziaki Sylvia :*

    ReplyDelete

Osoby anonimowe proszę o podpisanie się. Dziękuję Wam bardzo za opinie.

26 27