ROHO CLOTHING | I`M A DREAMER

Mój urlop w Polsce już jest zaplanowany, teraz tylko czas zacząć odliczać dni. Zawsze tak mam miesiąc przed wylotem. Cieszę się jak głupia, ale nie ma się co dziwić nie widziałam mojej rodziny i przyjaciół od czerwca. Dzisiaj chciałam Wam pokazać bluzę ze sklepu Rohoshop. Znacie ten sklep? Jeżeli nie to powinniście poznać. Wszystkie rzeczy jakie ten sklep ma w sprzedaży mi się bardzo podobają i wszystkie bym najlepiej przygarnęła jednak zdecydowałam się najpierw na bluzę i jestem nią zachwycona. Rewelacyjny materiał, kolory które bardzo lubię i najważniejsze jest mega ciepła akurat na taką pogodę jaka jest u mnie, w Szkocji. Ja Was zapraszam na fp sklepu tutaj :) i oczywiście do zakupów, będziecie na pewno zadowoleni tak jak ja. Do bluzy dobrałam czarne spodnie, buty i torebkę bo w takich kolorach czuję się doskonale.
bluza-ROHOSHOP zegarek-DANIELWELLINGTON bransoletka-RINGANDTINGS torebka-allegro

102 comments:

  1. te kolory! super wyglądasz:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/powder-life.html

    ReplyDelete
  2. świetny plener wybrałaś ;)
    bluzka bardzo ładna ;)

    ReplyDelete
  3. Jaki masz piękny kolor na paznokciach!! Pogoda u Ciebie wyśmienita!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdjęcia były robione między jednym deszczem a drugim haha :d U mnie od 2 tygodni cały czas pada :D

      Delete
  4. love this look! You look beautiful!!


    Liz<3
    The Red Lil' Shoes Blog
    http://theredlilshoes.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  5. świetne zdjęcia:) wyglądasz bosko:) zapraszam do mnie na nowy wpis!:)

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam Cię w takim wydaniu,a bluza piękna:)

    ReplyDelete
  7. śliczna kolorystyka zdjęć, a stylizacja pomimo prostoty ma to coś :)

    ReplyDelete
  8. Ladny jesienny look! Kolor paznokci jest tez fajny!

    ReplyDelete
  9. świetnie wyglądasz ;-)
    paznokcie ślicznee ;-))

    ReplyDelete
  10. Udanego urlopu. ;3
    Wyglądasz świetnie.

    ReplyDelete
  11. ślicznie wyglądasz :) ale u Ciebie piękna jesień!

    ReplyDelete
  12. nie znam tej firmy ale super bluza !

    ReplyDelete
  13. fajna bluzka, na pewno będzie pasować do wielu rzeczy

    ReplyDelete
  14. Piękniee! ♥

    Zapraszma do nas ♥

    sandraandnika.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Rewelacyjny codzienny look kochana:)

    ReplyDelete
  16. TOREBKA JEST FANTASTYCZNA:)BARDZO FAJNY LOOK;)

    ReplyDelete
  17. Bransoletka i zegarek , cudo ! <3

    ReplyDelete
  18. strój to mój typ:) cudowny zegarek :)

    ReplyDelete
  19. Śliczna stylizacja, najbardziej do gustu przypadła mi Twoja torebka i bluza - są piękne !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post !:*
    Malwina

    ReplyDelete
  20. wyglądasz wspaniale :) cieszę się na Twój urlop w Polsce <3


    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. bluza śliczna :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  22. jakie piękne zdjęcia! a torebkę ostatnio zamówiłam sobie taką samą ;)

    ReplyDelete
  23. Ale pięknie wyglądasz :)
    Zapraszam ♥

    ReplyDelete
  24. Bluza jest rewelacyjna! <3
    A kiedy przyjeżdżasz? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Ja będę w Polsce od 23 listopada 2 tygodnie :)

      Delete
  25. Fajnie wyglądasz! Idealny strój na co dzień :)
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    ReplyDelete
  26. Piękne zdjęcia :)
    No i stylizacja bardzo udana :)

    ReplyDelete
  27. udanego pobytu w Polsce, zeby Ci pogoda dopisała :)

    ReplyDelete
  28. świetne zdjęcia! :) oraz piękna torebka.

    ReplyDelete
  29. świetnie!!! podoba mi się torebka :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie , nowa notka :)

    http://candy-nut.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. tprebka... jest mega^^^ ale mi wpadła w oko! extra;>>

    ReplyDelete
  31. piękne jesienne zdjęcia, super torebka. :)

    ReplyDelete
  32. Jak dla mnie, zestaw jak i zdjęcia są genialne.
    Wszystko jest tak jak być powinno :)

    Pozdrawiam serdecznie -> http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/sac-dans-le-role-principal.html

    ReplyDelete
  33. Widać z daleka że bluza jest świetnaaaaa! Zaraz zacznę przeglądać oferty tego sklepu ;D
    Świetna stylizacja, z chęcią zaobserwuję! ;*

    ReplyDelete
  34. absolutnie świetnie zrobione pazury !!!

    ReplyDelete
  35. Super jest ta bluza! :) ps.też tak mam przed każdym wyjazdem do Polski :) pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  36. Świetny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Bardzo spodobała mi się torebka;-)

    <3 masz świetny styl !!!
    z wielką przyjemnością dodaję Twojego bloga do obserwowanych! ;-)

    Łukasz z http://chouette-fashion.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  38. świetny zestaw, nic bym nie zmieniła. bluza mega, totalnie mój styl :) poza tym ładne zdjęcia, ładna sceneria. <3

    ReplyDelete
  39. bluza naprawdę fajna, uwielbiam takie :)

    ReplyDelete
  40. fajnie i na luzie, tak jak lubie :)

    ReplyDelete
  41. Prosto, ale jak ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  42. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com - NOWY POST
    graphics--factory.blogspot.com - NOWY POST

    ReplyDelete
  43. Pięknie wyglądasz i do tego swietne fotografie ! :)) W takim razie my w Polsce już czekamy na Twoj przylot :)!

    ReplyDelete
  44. Piękny jesienny outfit i piękne zdjęcia.

    ReplyDelete
  45. jakie ładne brązowe kolory za Tobą :)
    bluza rewelacyjna, ale rozpuść włosyyy! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie lubię rozpuszczonych włosów, ale czasem na potrzeby zdjęć rozpuszczam jak nie ma wiatru i nie nachodzą mi one na twarz :D Rozpuszczę jak będzie okazja ;***

      Delete
  46. Bardzo inspirująca stylizacja- pięknie wyglądasz. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/2013/10/sesja-do-naszyjnika-cold-and-famous.html

    ReplyDelete
  47. super. zapraszam do mnie:)!http://iza-onmyway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Bardzo fajna bluza... prosto ale szykownie;)

    ReplyDelete
  49. oooo kiedy dokładnie przyjeżdzasz do Nas? ;)
    to musimy zorganizować jakoś Twój pobyt ;)
    piknie wyglądasz ;)
    mooja <3
    Wieśka

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja jestem pod koniec listopada na 2 tygodnie :) <3 <3

      Delete
  50. My dearr!!!lovee ittt♥♥
    have a nice day like you!!!:)
    New post on my blog
    http://bfshion.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
  51. Cudna torba, zegarek i paznokcie:) może obserwacja? www.femmfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. świetna bluza i torebka! <3

    ReplyDelete
  53. bardzo fajny zestaw na co dzień :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Pięknie Ci w tej bluzie! :) Widać, że materiał jest milusi <3
    Cudowne kolory w tle, ajjjj *___*

    ReplyDelete
  55. bardzo fajne bluza i kozaki :)

    ReplyDelete
  56. Bluza idealna na takie jesienne dni.

    ReplyDelete
  57. Boskie dodatki - zakochałam się w zegarku i bransoletce ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    ReplyDelete
  58. ślicznie ! świetne dodatki ...no i nieziemsko piękne pazurki <3

    ReplyDelete
  59. Love your style and blog! Following via Bloglovin!
    kisses)

    ReplyDelete
  60. Nie znam sklepu, ale chętnie zajrzę :)) Uwielbiam bluzy, a Twoja jest świetna <3

    ReplyDelete
  61. swietny zestaw, a torebka cudo!!

    xxo

    ReplyDelete
  62. Swietne zdjecia i bardzo ladnie wygladasz:)
    Zapraszam do siebie, a jezeli chcesz to mozemy sie obserwowac:)
    Flyingsnap.com

    ReplyDelete
  63. fajna bluza, prosta klasyczna to lubię :)

    ReplyDelete
  64. great look! thanks for your comment.
    I'm following you with gfc
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  65. bluzę dostałaś czy kupiłaś ? :)

    ReplyDelete
  66. Pretty watch - i have the same one ;)
    Thanks for your comment ;)

    xo

    C.

    ReplyDelete
  67. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie

    ♥ POLINEFASHION

    ReplyDelete
  68. I love this confortable outfit. Your bag is perfect :)

    ReplyDelete

Osoby anonimowe proszę o podpisanie się. Dziękuję Wam bardzo za opinie.

26 27