WARSZAWA

 Rok temu, też pod koniec listopada leciałam do Polski. Wylądowałam w Warszawie ponieważ to dobra okazja żeby spotkać się z przyjaciółmi. Tak było i tym razem. Spędziłam kilkanaście godzin z tymi wariatami, ale było wspaniale jak zawsze oczywiście. Mati oczywiście narobił dużo dobrego jedzenia. Nie podpasowały mi tylko krewetki, ale to się wytnie - następnym razem będzie drugie podejście więc może mi będzie smakowało. Jeżeli zastanawiacie się kto to jest Mati to już piszę. A więc Mati to człowiek z którym znam się od urodzenia. Najwięcej uśmiechająca się osoba na ziemi z którą od dzieciństwa spędzałam bardzo dużo czasu. Każdy smutek potrafi zmienić w uśmiech. Zawsze przekazuje mi ogrom pozytywnej energii. Dużo razem przeżyliśmy i mamy wiele wspólnych wspomnień. Mieszkaliśmy praktycznie obok siebie więc nie było problemu aby się spotkać, potem on w Toruniu ja w Bydgoszczy, więc spotykaliśmy się nawet pare razy w tygodniu. A teraz ja w Aberdeen on w Warszawie, ale i tak mimo tej odległości spotykamy się i mamy ze sobą rewelacyjny kontakt. Godzinne rozmowy na skype to u nas normalne. Zazwyczaj znajomości z dzieciństwa nie przetrwają kilku lat, urywają się kontakty i nikt o sobie nie pamięta, jedynie czasem się o sobie wspomni a ja się cieszę, że w naszym przypadku jest inaczej. No i mam nadzieję, że tak już będzie zawsze. Oczywiście jak jesteśmy razem to nam `szajba` odbija więc teraz pora abyście zobaczyli pare zdjęć z mojego pobytu u Mateusza.

38 comments:

  1. ale swietne zdjecia! :) bardzo pozytywne :)

    ReplyDelete
  2. ale mega fajnie musiało być!! :))

    ReplyDelete
  3. Oo musiało być exstra :)

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. świetny mix fotek :) buziaki :***

    ReplyDelete
  5. Ważne aby mieć w życiu prawdziwego przyjaciela. Tylko pogratulować takiej znajomości! :)

    ReplyDelete
  6. świetne zdjęcia :) !

    jestem nowa obserwatorką bloga.
    zajrzyj do mnie, zaobserwuj i nie zapomnij pozostawić po sobie komentarza- oczywiście będę zaglądać tu częściej, pozdrawiam :)
    oliwkaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Dobrze mieć takiego przyjaciela :)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. heheh miło :)) ZWARIOWANI JESTEŚCIE :D ale wiadomo ze znajomymi tak to włąsnie jest hehe

    ReplyDelete
  9. ale jesteście fajni! Dobrze mieć takich znajomych, do których z radością się wraca i pomimo rozłąki rozmawia wciąż tak samo! ;)

    ReplyDelete
  10. Widać, że dobrze się bawiłaś :))

    ReplyDelete
  11. fajne zdjecia :) widac bijaca z nich sile i energie i radosc :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  12. Super widać ze dobrze się czujecie w swoim towarzystwie i co najważniejsze uśmiech nie znikał Wam z twarzy ;);)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :-*

    Patrycja&Daria

    ReplyDelete
  13. Taka prawdziwa znajomość jest na wage złota! :) Jak brat ze siostrą praktycznie ;)

    ReplyDelete
  14. Super zdjęcia widać ,że świetnie się bawiliście :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  15. Fajnych masz znajomych :) Fajna impreza !

    ReplyDelete
  16. When I open your RSS feed it seems to be a bunch of strange characters, is the malfunction on my reader?
    jeux de king

    ReplyDelete
  17. Świetny mix, widać, że się dobrze bawiliście, super!
    Pozdrawiam ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Widać, że się świetnie bawicie.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. ale Ci zazdroszczę takiej przyjaźni! :)))

    ReplyDelete
  20. Jednak lepiej jest Ci w blondzie ;D

    ReplyDelete
  21. aż pozazdrościc takiej przyjazni :) żeby trwała wiecznie :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  22. najważniejsze jest to by mieć prawdziwych i zwariowanych przyjaciół! :)

    ReplyDelete
  23. cudnie, mogłabyś kliknąc w Sheinside na moim blogu? prosze, odwdzięczę się

    ReplyDelete
  24. Od dawna podoba mi się Twój blog, więc obserwuję i licze na rewanż :)
    http://unrealizaable.blogspot.com/

    ReplyDelete

Osoby anonimowe proszę o podpisanie się. Dziękuję Wam bardzo za opinie.

26 27